Powstające rozwiązania technologiczne - dowiedz się, na czym stoją firmy zajmujące się cyfrowym zamawianiem

News

Innowacyjne rozwiązania technologiczne pozostawiają długotrwały wpływ na umysły konsumentów; w konsekwencji świat online jest nie tylko silniejszy, ale rozwija się skokowo. Wcześniej konsumenci martwili się o zamówienia online, aby ustalić, czy zamówienie jest warte ryzyka. Zamiast tego, nowoczesne rozwiązania technologiczne pomagają klientom śledzić ich zamówienia i oferują różne sposoby, w których konsumenci mogą bezpośrednio wchodzić w interakcje z detalistami lub markami.

W poprzedniej dekadzie doświadczyliśmy, jak rynek e-commerce rozkwitał na całym świecie; od strojów, przez akcesoria komputerowe, po smartfony, użytkownicy zwykli składać zamówienia online. Stałe udoskonalanie technologii, ewoluujące potrzeby klientów i cyfrowe innowacje w biznesie dały początek kolejnemu trwającemu trendowi dostaw online. W tych dniach można zobaczyć, jak rynek dostaw żywności online przyczynia się do zwiększenia udziału w gospodarce światowej i jak różne firmy wymyślają nowsze technologie i funkcje, które sprawiają, że dostawa do domu jest łatwa i skuteczna.

Krajobraz restauracji i biznesu spożywczego uległ znacznym zmianom w ciągu ostatnich kilku lat. Nie tylko pizza, ale kupujący mogą teraz zamawiać wszystko ze swoich ulubionych restauracji i otrzymywać je z dostawą w krótkim czasie do preferowanej lokalizacji. Aplikacje takie jak Zomato, Postmates, GrubHub, itp. są popularne i stały się "łącznikiem" pomiędzy konsumentami a restauracjami.

Wygląda na to, że rozpoczął się wyścig o cyfryzację, a ci gracze zajmują kluczowe pozycje w segmencie zamówień cyfrowych. Omówmy więc szczegółowo, w jaki sposób nowe rozwiązania technologiczne przekształcają modele biznesowe i jak wygląda sytuacja w branży dostaw online.

Zamówienie w Twoich rękach: Technologia, która sprawia, że dostawa do domu przebiega sprawnie

Źródło: Raporty i daneDzisiaj

konsument szuka przede wszystkim "wygody", a nowoczesne rozwiązania technologiczne sprawiły, że stało się to możliwe. Użytkownicy mogą teraz zamawiać jedzenie w dowolnym czasie i miejscu za pośrednictwem przyjaznej dla użytkownika strony internetowej i aplikacji. Co więcej, przed wykupieniem towaru oferowane są podobne produkty, które zwiększają jego użyteczność. Nie trzeba wspominać, że możesz dodawać produkty do koszyka i dokonywać zakupów, kiedy tylko chcesz.

Powodem, dla którego biznes zamówień i dostaw online rozwija się, jest fakt, że oferuje on szybką i bezproblemową realizację zamówień. Od wydajnych aplikacji, przez śledzenie w czasie rzeczywistym, po bezpieczne opcje płatności - powstające rozwiązania technologiczne ułatwiają życie. To z kolei jest korzystne zarówno dla przedsiębiorców, jak i konsumentów.

Co więcej, takie pojęcia jak "płatność bezstykowa" i "dostawa bezstykowa" zapewniają bezpieczną dostawę do domu i zachęcają do składania zamówień online.

Konsumenci mają teraz dostęp do wielu opcji żywieniowych i narzędzi, które pomagają im ocenić ceny, znaleźć opcje i otrzymać ekskluzywne oferty na zakupy. Restauracje mogą nawiązać silne więzi z klientami i budować świadomość swojej marki w tym cyfrowym krajobrazie.

Restauracje stawiają na aplikacje do dostarczania jedzenia

W ciągu ostatnich kilku lat, globalnie, aplikacje do dostarczania żywności zyskały na popularności. Jeśli mówimy o rynku Azji i Pacyfiku, to Zomato i Swiggy zyskały sławę, natomiast w USA popularne są Doordash i Grubhub. Bez wątpienia, istnieje wiele aplikacji online do dostarczania żywności, a wszystkie cieszą się dużym sukcesem w swoim regionie. Coraz więcej restauracji jest notowanych na tych aplikacjach, aby uzyskać więcej zamówień i wzmocnić swoją obecność online. Jednak epidemia Corony ogarnęła cały przemysł restauracyjny, ponieważ tradycyjne lokale gastronomiczne są okresowo zamykane, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa.

I ta sytuacja zmusiła właścicieli restauracji, aby przenieść się do Internetu i uścisnąć rękę z odpowiednim partnerem technologicznym, który ma doświadczenie i ogromną ilość wiedzy na temat żywności dostawy usługi rozwoju aplikacji , ponieważ pomoże im przywrócić operacje wśród tego kryzysu.

Oznacza to, że wskaźnik adopcji online aplikacji do dostarczania żywności wzrasta z powodu pandemii. Skłonność klientów do tego również wzmacnia się nawet po pandemii, ponieważ oferuje im atrakcyjne oferty, komfort i wiele opcji żywnościowych.

Niezależnie od wielkości firmy, ponad 80% restauracji oferuje możliwość zamawiania online i myśli o przyjęciu nowych rozwiązań technologicznych, ponieważ spełniają one potrzeby nowoczesnych konsumentów, zmniejszają koszty operacyjne i otwierają drzwi do dodatkowych źródeł przychodów. Ponieważ ludzie wybierają zamawianie większej ilości jedzenia online, restauracja będzie musiała przyjąć nowoczesne rozwiązania technologiczne w przyszłości, niezależnie od tego, czy jest to lokal typu dine-in, na wynos, czy ciemna kuchnia, technologia pozwala restauracjom na prowadzenie działalności bez przeszkód i umożliwia im złagodzenie strat finansowych spowodowanych pandemią.

Porażające statystyki dotyczące dostaw jedzenia

Źródło: TechCrunchCyfrowe

technologie w imponujący sposób przekształcają przemysł restauracyjny od farmy do widelca. Różnorodne opcje jedzenia, bezpieczne opcje płatności, czynnik czasu, niesamowite oferty, itp. to główne powody, które zachęcają ludzi do zamawiania jedzenia online. Podczas gdy restauracje korzystają z tego, ponieważ mogą uczynić swoją obecność online silną i zwiększyć przychody szybciej.

Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak rozwija się biznes cyfrowego zamawiania jedzenia; przejdźmy przez kilka potężnych statystyk, które mogą dać ci wgląd w to, gdzie stoi cyfrowe zamawianie.

  1. Ponad 60% amerykańskich konsumentów zamawia jedzenie online co najmniej raz w tygodniu. [1]
  2. Około 31% konsumentów korzysta z zewnętrznych usług dostawczych dwa razy w tygodniu. [2]
  3. Od marca 202, sektor dostaw żywności online doświadczył niesamowitego 512% wzrostu w pierwszym kwartale, zgodnie z ostatnim badaniem. [3]
  4. Przedsiębiorstwa zajmujące się cyfrowym zamawianiem i dostarczaniem potraw rosły o 300% szybciej niż ruch dine-in od 2015 r. [4]
  5. Restauracje doświadczyły również 10 do 20% wzrostu przychodów i sprzedaży po powiązaniu z usługami dostawczymi stron trzecich. [5]
  6. Ze względu na pandemię korony, coraz więcej restauracji chce mieć system zamówień online, a ponad 43% restauracji stwierdziło, że wdrożenie technologii poprawiło relacje z klientami i zwiększyło sprzedaż. [6]

Liczby te wyjaśniły, że cyfrowe zamawianie rośnie, a jeśli Twoi konsumenci nie znajdą Cię w sieci, pójdą gdzie indziej. Rzeczywiście, pojawiające się rozwiązania technologiczne nie pozostawiają kamienia na kamieniu, jeśli chodzi o redefiniowanie przemysłu restauracyjnego, a menedżerowie restauracji również nie mogą zaprzeczyć faktowi, że technologia sprawiła, że ich biznes ma znaczenie poprzez obsługę klienta online.

Technology Holds the Future

Niezrównane innowacje, jakie rozwiązania technologiczne oferują restauracjom, już teraz przenoszą branżę restauracyjną na inny poziom. Media społecznościowe, strony internetowe, aplikacje, technologia chmury itp., zachęcając przedsiębiorców do szybszego uruchomienia swojej działalności online. Co więcej, pandemia korony zadziałała jak katalizator i zmieniła preferencje konsumentów. W końcu można powiedzieć, że wpływ technologii na biznes restauracyjny to rewolucja o dalekosiężnym znaczeniu.


Autor bio

Nirav Parmar
Posiadając ponad trzyletnie doświadczenie, Nirav jest ekspertem ds. kontaktów zewnętrznych w Elluminati Inc. Interesując się komunikacją, treścią i marketingiem cyfrowym, pracował z wieloma markami i pomagał przedsiębiorcom w budowaniu obecności w Internecie, która napędza ich biznes.