7 wskazówek do rozważenia przy zakładaniu nowego zdalnego biznesu w 2021 r.

News

Przygotowanie nowego zdalnego biznesu do osiągnięcia sukcesu jest trudne. Ale kiedy trzeba to zrobić w czasach kryzysu, jest to jeszcze trudniejsze.

Globalna pandemia sprawiła, że przyszłość pracy nie jest już taka sama. Według badania przeprowadzonego przez Yelp, aż 60% firm zostało zamkniętych na stałe z powodu globalnej katastrofy. Ale to nie wszystko. Te, które jeszcze działają, musiały na nowo przemyśleć swoje sposoby prowadzenia biznesu.

Dziś praca zdalna jest nową normą dla większości światowych profesjonalistów. Ale nawet jeśli dostosujesz się do tego nowego środowiska pracy, stworzenie udanej współpracy między członkami zespołu w celu stworzenia solidnego przepływu pracy jest trudne. Ale nie ma nic, czego nie można by naprawić za pomocą strategicznego podejścia.

Ten wpis na blogu zawiera siedem wskazówek, które mogą zapewnić Twojej zdalnej firmie sukces w 2021 roku.

7 wskazówek, jak przygotować swój zdalny biznes do rozwoju w 2021 r.

Globalna pandemia spowodowała wielopoziomowe zakłócenia w każdej branży na świecie. Bez względu na to, kim jesteś jako firma, startup czy przedsiębiorstwo, negatywne skutki pandemii są nadal wszechobecne. Jednak dostosowanie się do trybu pracy zdalnej może być tym elementem, który może uratować Twoją firmę przed upadkiem. Ale w tym rzecz.

Wszystko to zaczyna się od planu.

Optymalny plan pracy zdalnej może zapewnić, że Twoi pracownicy są na szczycie swojej gry, ale skalowanie operacji do 24/7. Jest to unikalna zdolność, którą kultura pracy zdalnej wnosi do stołu. Ale korzyści płynące z pracy zdalnej nie ograniczają się tylko do tego.

Praca zdalna może przynieść wielopoziomowe korzyści dla Twojego procesu. Począwszy od optymalizacji kosztów, lepszego zaangażowania, wysokiej wydajności, growth hacking i wiele innych. Ale aby być świadkiem tego wszystkiego, musisz upewnić się, że promujesz właściwą kulturę pracy zdalnej. Właśnie tym zajmiemy się w poniższej sekcji.

Te siedem wskazówek pomoże Ci zbudować zdalny zespół zaprojektowany z myślą o wysokiej wydajności w 2021 roku.

1. Stwórz cele SMART

Źródło

Jak to się mówi, jeśli nie jest mierzalne, to nie jest możliwe do poprawienia. To sprawia, że tworzenie inteligentnych celów (specyficznych, mierzalnych, osiągalnych, istotnych, wrażliwych na czas) jest tak krytyczne dla ogólnego sukcesu Twojej firmy. W czasach, gdy większość pracowników działa w środowisku wirtualnym, potrzeba ta stała się jeszcze bardziej nagląca.

Pytanie brzmi więc, jak to zrobić.

Zacznij od ustalenia wspólnego i konkretnego celu, który Twój zespół ma osiągnąć. Będzie to zgodne z oczekiwaniami i celem każdego z nas. Najlepiej robić to dla każdego kwartału, a następnie podzielić to na mikro moduły na dni, tygodnie i miesiące.

Priorytetyzacja zadań i oddzielenie produktywności od próżnej pracy może tu naprawdę wiele zmienić. Możesz nawet użyć słynnej matrycy Eisenhowera dotyczącej czasu i pilności, aby stworzyć swoją listę zadań. Istnieje wiele programów do tego celu, takich jak Prioritizer.

Takie postępowanie bez wątpienia sprawi, że Twoi pracownicy będą bardziej produktywni, skoncentrowani i będą cieszyć się swobodą twórczą w swojej pracy. To, co z tego wynika, to wysoka wydajność.

2. Przywiązuj dużą wagę do narzędzi

Źródło

Stworzenie udanego zdalnego biznesu nie jest bułką z masłem. Wiele zadań musi być wykonywanych efektywnie, aby osiągnąć zamierzone cele. Właśnie w tym miejscu z pomocą przychodzą narzędzia zwiększające produktywność.

Integracja narzędzi produktywności i automatyzacji może złagodzić Twoje podstawowe problemy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i usprawnić procesy. Pomyśl o nich jak o swoich najbardziej wydajnych pracownikach pracujących 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jednakże, tutaj jest słowo ostrzeżenia. Twój zestaw narzędzi powinien integrować narzędzia, które są specjalistami w swoich dziedzinach pracy i wykorzystać swoje operacje pod każdym kątem.

Istnieje wiele kategorii narzędzi do rozważenia tutaj. Bez względu na to, w jakim zawodzie jesteś, istnieje produkt SaaS dla prawie każdego procesu. Na przykład, uzyskanie profesjonalnego oprogramowania do projektowania wnętrz nie jest trudnym zadaniem, jeśli jesteś projektantem wnętrz.

Rynek jest zalany wyborem. Ale zasadniczo twoim celem powinno być usystematyzowanie i zautomatyzowanie zbędnych zadań, które muszą być wykonane, ale nie dodają żadnej wartości do twojej metryki Northstar. Narzędzie do automatyzacji marketingu e-mailowego, takie jak Mailchimp, może mieć bardzo pozytywny wpływ na Twoją produktywność.

3. Optymalizuj swoje kanały komunikacji

Skuteczna komunikacja jest podstawą udanego biznesu, zwłaszcza gdy prowadzisz działalność zdalną. Właściwie prowadzona, może stworzyć najbardziej wpływowe i trwałe relacje biznesowe w czasie. Ale pytanie brzmi: jak?

Wideokonferencje to jeden z najlepszych sposobów na podtrzymanie rozmów podczas tej pandemii. Zoom jest ulubionym narzędziem pracowników na całym świecie. Twój zdalny zespół może bezproblemowo współpracować i tworzyć najbardziej produktywną przestrzeń bez konieczności posiadania fizycznego biura. Ale to nie wszystko.

Oto profesjonalna wskazówka.

Zaplanuj swoje spotkania do minimum. Pozwoli to nie tylko stworzyć przestrzeń dla efektywnej komunikacji, ale również zaoszczędzić czas na bezproduktywną pracę. Do współpracy w czasie rzeczywistym zawsze możesz wykorzystać komunikatory internetowe.

4. Współpracuj w celu osiągnięcia skali

Praca zespołowa to praca marzeń. Bez wysokowydajnego zespołu stworzenie produktu wirusowego jest prawie niemożliwe. Nic dziwnego, że zarządzanie zespołem i jego zaangażowanie jest tak istotnym elementem w tworzeniu zrównoważonych biznesów zdalnych.

Ale oto, jak zintegrować pracę zdalną w tym celu.

Jedną z jej kluczowych zalet jest to, że możesz zatrudnić freelancerów z dowolnego miejsca na świecie, zamiast wybierać z konkretnego miasta. Mając do dyspozycji globalne talenty, możesz stworzyć swój wymarzony zespół z samych najlepszych.

Ponadto, gig economy zapewnia, że można dostosować swoje zespoły i ich umiejętności, gdy ich potrzebujesz. Oznacza to maksymalny ROI (zwrot z inwestycji) na swoich zasobach i elastyczność w skalowaniu w swoim własnym tempie.

5. Inwestuj w podnoszenie kwalifikacji

Źródło

W sytuacji pandemii, jednym z elementów, na którym musi się skupić globalna siła robocza, jest rozwijanie mentalności uczącego się. Twój zespół nie tylko musi się uczyć, ale także oduczać i uczyć na nowo, aby lepiej się przystosować. Oznacza to, że podnoszenie kwalifikacji zespołu zarówno w zakresie umiejętności twardych, jak i miękkich ma kluczowe znaczenie dla trwałości i rozwoju firmy. Ale w tym rzecz.

Aby uzyskać maksymalne korzyści, należy stworzyć kulturę "ucz się wszystkiego".

Możesz wypróbować darmowe lub płatne strony, takie jak Linkedin Learning, Udemy, Coursera, itd.

Zaprojektowanie programu szkoleniowego, który można łatwo zintegrować z życiem pracowników, może zrobić różnicę. Rozbij program na lekcje, które pracownicy mogą spożywać w podróży. Nauka powinna iść w parze z godzinami pracy. Dzięki temu nie tylko poprawisz jakość pracy, ale także pomożesz promować kulturę innowacji.

Najlepsze jest to, że Twój zdalny biznes będzie miał do dyspozycji jeden z najlepiej wyposażonych i wykwalifikowanych zespołów.

6. Utrzymuj otwartą pętlę informacji zwrotnej

Źródło

Współczesne przedsiębiorstwa działają w oparciu o walutę zwrotną.

Jeśli nie uda Ci się wysłuchać swoich interesariuszy: klientów, współpracowników, pracowników i inwestorów, istnieje prawdopodobieństwo, że Twoja firma upadnie szybciej niż myślisz. To jest dokładnie to, gdzie solidny proces informacji zwrotnej jest przydatny.

Utrzymywanie otwartej pętli informacji zwrotnej pomoże Ci w ukierunkowaniu i przeanalizowaniu obszarów i procesów, które są wrażliwe i wymagają poprawy. A co najlepsze? Twoja publiczność jest ogromnym atutem, kiedy próbujesz rozwijać pomysły na rozwiązanie problemu. Prośba o informacje zwrotne i sposoby poprawy istniejących warunków otworzy drzwi do rozwoju, który kiedyś wydawał się niemożliwy.

Istnieje wiele narzędzi, których możesz użyć, aby to zrobić. Aplikacje takie jak SurveyMonkey i Google Forms są tutaj bardzo cenne.

7. Skup się na budowaniu marki

Sekretem do zbudowania trwałego i rozwijającego się biznesu zdalnego jest marka skupiona na budowaniu społeczności.

Budowanie społeczności nie tylko daje Ci szalejącą bazę fanów, którzy podwajają się jako Twoi klienci, ale także ustawia Cię na drodze do odblokowania maksymalnego wzrostu w każdej kategorii produktów. Istnieją jednak wielopoziomowe wyzwania, z którymi musisz się zmierzyć, aby przekształcić swoich klientów w ewangelistów marki.

Kamieniem milowym do udanego budowania marki jest zaufanie. Pomogłoby Ci opracowanie strategii kreatywnych sposobów na zdobycie zaufania klientów. Znajdź "dlaczego". Daj im powód, aby Ci zaufali.

Ponownie, musisz upewnić się, że Twoja marka utrzymuje swoich klientów i odbiorców zaangażowanych przez cały czas. W obecnej gospodarce uwagi, zdobycie pierwszej uwagi nie jest wystarczające. Warto zadbać o to, aby rozmowy toczyły się dalej. To często oznacza, że należy zwrócić szczególną uwagę na to, jak zaprojektować podróż klienta przez lejek.

Wspaniałe doświadczenie klienta może być kluczowym czynnikiem różnicującym, dlaczego Twoi klienci i odbiorcy wybierają Ciebie, a nie konkurencję. Wykraczaj poza to, co najlepsze. Personalizuj ich doświadczenia z Twoją marką poprzez każdy kanał interakcji.

Wnioski

Stworzenie dobrze prosperującego biznesu w tych przełomowych czasach nie jest łatwym zadaniem. Jest to wynik konsekwentnej, ciężkiej pracy przez długi okres czasu.

Powyższe wskazówki z pewnością dadzą początek Twojemu biznesowi, ale prawdziwy sukces przyjdzie dopiero wtedy, gdy podejmiesz działania oparte na Twoich unikalnych wyzwaniach biznesowych. Utrzymuj otwartą pętlę informacji zwrotnej. Zawsze słuchaj swoich interesariuszy. Podpowiedzą Ci oni pomysły i możliwości, o których istnieniu być może nigdy nie miałeś pojęcia.

Więc teraz, kiedy wiesz, jak podejść do udanego biznesu, pozostaje tylko jedno pytanie, na które musisz odpowiedzieć.

Kiedy zintegrujesz powyższe wskazówki, aby rozpocząć swoją historię sukcesu?